27. syyskuuta 2013

✦ SARA PERKELE ½!!!


 Sara perkele hasto mut :'(
  Haasteen säännöt !! ♣ 
  • Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään. 
  • Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.    
  • Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä henkilöille jotka hän haluaa haastaa.
  • Haastetun pitää haastaa 11 blogin pitäjää, joilla on alle 200 lukijaa.
  • Kerro haastetuille, että olet haastanut heidät.
  • Ei takaisin haastamista. 

● ☆  ☆  ● ☆  ☆  ☆ ☆ ☆  ☆  ● ☆  ● ☆ ●  ● ☆  ● 
nimeni on eevi • olen 14 vuotias asun helsingissä • olen perheen vanhin lapsi • mulla on pikkuveli • omistan tällä hetkellä 4 nukkea • mun synttärit on syyskuussa • en tykkää tälläisistä haasteista •just nyt haluan pelata scribblenauts unmasked:ia • mulla on paljon ihania kavereita, joita kaikkia mulla on ihan hirveä ikävä • olen separi ja hylje•
  
● ☆  ☆  ● ☆  ☆  ☆ ☆ ☆  ☆  ● ☆  ● ☆ ●  ● ☆ 
      1 • Montako nukkea omistat? - 4

      2 • Kuinka pitkään olet harrastanut nukkeilua? - 1½ vuotta

      3 • Monessako miitissä olet käynyt? - Liian monessa :D ainakin yli 50:ssä

      4 • Onko sinulla unelmanukkea? - eri mitään tiettyä vielä

      5 • Oletko erityisen ihastunut jonkun toisen nukkeilijan nukkeen, mihin? - öö. en kai ? :O

      6 • Mitkä ovat suosikkiblogisi? - L I I K A A

      7 • Mistä saat inspiraatiota kuvaamista varten?  - nukeista xd

      8 • Oletko tyytyväinen nukkeihisi? - melkolailla :3

      9 • Miten aloitit nukkeilun? - tilaamalla ekan nuken, I guess

     10 • Oletko tyytyväinen blogiisi? - niin luulen

     11 • Mistä unelmoit? - blogista johon olen tyytyväinen ja nukeista jotka ovat lähes täydellisiä

oon liian laiska haastamaan ketään.
sori x(



Tänää lähen muute Ruthille joten netin kautta mua ei muualta tavoita ku feizbuugista ;)






2 kommenttia :

♥ Thanks for leaving a comment! ;3 ♥