2. lokakuuta 2013

✦ OMK 50 LUKIJAA!! ♥

Huomasinpas tuossa, että teitä lukijoita on jo 50 ;D ♥
 Kiitti ihan sairaasti kaikille, mä arvostan tätä tosi paljon ja ♥♥♥ joo en keksi mitää sanottavaa


En oo hyvä kiitoksissa mutta tässä jotain yritystä xd
Tää blogi ei ole ollut pystyssä kuin 3 kuukautta ja silti teitä on jo noin paljon! Toki se saattaa vähän liittyä edellisen blogini "suosioon" (siis oo jotain 200 lukijaa oon tosi feimh), mutta en usko että monetkaan niistä ovat minua tähän blogiin seuranneet, sillä 1) Poistin edellisen blogin parikin viikkoa ennen kuin tein tämän blogin 2) Yli puolet lukijoistani olivat Give Awayn mukana tulleita. Silti ootte ihan mahtavia! Vaikka mun blogi ei edes ole mikään üübermahtavaihqu silti jaksatte aina välillä kommentoida ja ruksia niitä toimintorasteja. ♥

Muttasiis, mulla ei ole mitään suunnitelmia juhlapostausta varten joten olisi kiva jos voisitte auttaa keksimään minulle jonkun aiheen tuota juhlista varten. Give Awaytä en kuitenkaan tee, sillä sen olen suunnitellut jättäväni 100 lukijan kohdalle, jos niin monta stalkkeria joskus tulee. 

Ilmoituksia tulemaan, kiitos rakkaat vielä   kerrran ;3 ♥












7 kommenttia :

  1. Onnea, oot lukijasi ansainnut <3

    VastaaPoista
  2. Kuvakisa tai joku jännä KT ois kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis hylje oot kyl tosi avulias otappa tästä sarasta mallia joka hienosti ehdotti postausaiheitta, toisin kuin sinä -.-.-.-.-.-

      sara kiitos, joo tollanen olis aika hauska ;3 ♥

      Poista
  3. Joo tosiaan joku kuvakisa ios kiva :D Ja sulla kuuluis olla enemmän lukijoita :33 Sun kuvat on niin hienojaaah! http://fonduennuket.blogspot.fi/2013/09/mimekos-narrative-life-numbers.html <---Oliis kiva jos kurkkaisi pikaisesti :3

    VastaaPoista

♥ Thanks for leaving a comment! ;3 ♥