24. maaliskuuta 2014

Myytävät nuket! (kaikki myyty)

Lopetan nukkeilun, melko varmasti jotkut päättelivät jo otsikon perusteella.

Sain kaikki nuket myytyä, ja nyt on (toivottavasti) kauppojen molemmat osapuolet tyytyväisiä.

Jee jee c: On ollu tosi kivaa pitää tätä blogia ja oon saanu tosi paljon mahtavia kavereita tän kautta, ja kyllä vähän harmittaa, mutta tässä ajan myötä oon vaa kasvanu ulos täst harrastuksesta. :/ Blogia en poista, jätän sen tänne näin pyörimään, jos joku haluu jostakin kumman syystä sitä lukea. :D
Se ois moro! ^-^

9 kommenttia :

  1. Haluutko myydä mulle jotain nukenvaatteita, lähinnä noita Millan tekemiä haluisin ostaa esim toi mintunvärinen mekko ja sit se pastellisävyinen villapaita? :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mielelläni :D laita vaik faces viestii tai jotain ni sovitaan siit lisää

      Poista
  2. Voi apua, mä ostin just uuden nuken, ja sen mukana tuli kaikki muut lisäkädet paitsi Se eniten tarvittavin koukkusormikäsi tai Se :c Olisiko mitenkään mahdollista et myisit ne mulle? Xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pitää kattoo miten nukeille tulee tarjouksia, sitten voin kattoo että myynkö. Koska en myy Celesteä niin yli pitäis jäädä yksi setti käsiä, sun pitää vähä tarkentaa kuitenkii tota sun kuvausta ;D

      Poista
  3. Laitoin sulle viestiä jou jousta ja mikusta :3

    VastaaPoista
  4. Aa okei :D Siis kun mulla on tavallinen käsipari, yhden sormen osoituskäsi, kahdensormenosoituskäsi ja kaksi nyrkkiä. Multa puuttuu ne kädet mitkä sun pannerissa on, ne millä voi ns. tarttua :p

    VastaaPoista
  5. Jos se henkilö, joka on varannut JouJoun, ei haluakkaan sitä, nii voisitko ilmoittaa mulle? Saattaisin olla kiinnostunut :3

    eveliina.matilainen@pp2.inet.fi

    VastaaPoista
  6. kyselin mikusta sähköpostin avulla. :3

    VastaaPoista

♥ Thanks for leaving a comment! ;3 ♥